Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου.Τι μπορώ να κάνω;
Στο analosis.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.
• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση analosis@otenet.gr , όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 08:00-13:00